معرفی کالاها و محصولات ایمنی

در این وبسایت جدیدترین اخبار و محصولات بخش ترافیک و ایمنی مورد بررسی قرار میگیرد.

معرفی کالاها و محصولات ایمنی

در این وبسایت جدیدترین اخبار و محصولات بخش ترافیک و ایمنی مورد بررسی قرار میگیرد.

  • ۰
  • ۰

انواع شبرنگ

یکی از تاثیر گذار ترین تجهیزات ترافیکی را می توان شبرنگ ترافیکی نامید. به جهت گسترش بافت های شهری برای مجهز کردن خیابان ها باید از انواع مختلفی از تجهیزات ترافیکی استفاده کرد. شبرنگ های ترافیکی می توانند با انعکاس نور در تاریکی دید رانندگان را بالا برده و سبب افزایش ایمنی در سطح شهری و یا برون شهری بشوند.

در این مقاله به بررسی انواع شبرنگ ها پرداخته ایم.

-شبرنگ اوری:

درباره شبرنگ اوری آمریکا باید گفت که این برند معروف یکی از رایج ترین شبرنگ های پر کاربرد ساخت کشور امریکا می باشد که جنس سازنده آن از پی وی سی است. کیفیت بسیار بالایی داشته و پوشش موجود در سطح شبرنگ ترافیکی به گونه ای است که نور حاصل از چراغ اتومبیل را به میزان بالایی انعکاس می دهد. بسیار آسان به سطح جاده می چسبد، قابل حمل و نقل است و در برابر شرایط جوی پایدار می باشد. دو نوع محبوب آن شامل لانه زنبوری و گلسبید می باشد.

-شبرنگ Dm:

درباره شبرنگ DM باید گفت که دو نوع رایج آن شامل شبرنگ های گلسبید و لانه زنبوری HIP می باشد، سه گرید مختلف آن شامل گرید های 2 ساله، 3 ساله (استفاده در لباس کارکنان و پرسنل)، 7 ساله (تابلو ترافیکی) و 10 ساله (خیابان و جاده) می باشد که هریک دارای کیفیت های متفاوت، قیمت مختلف و طول عمر گوناگون می باشند، از این شبرنگ در جاده، تونل، جاده تاریک، شرایط مه آلود و... استفاده می گردد

فروش اینترنتی شبرنگ

به جهت تسهیل خریداری و ارتقا رفاه خریداران فروش اینترنتی شبرنگ ترافیکی از مراکز و فروشگاه های معتبر امکان پذیر گشته است. شما می توانید با مشاهده مشخصات، قیمت و انواع مختلف شبرنگ ترافیکی برترین آن را بر حسب کاربرد در تعداد بالا سفارش دهید و به صورت اینترنتی خریداری نمایید. فروش اینترنتی شبرنگ ایمنی این مزیت را ایجاد می کند تا شما بتوانید با فراغت و آرامش کافی اطلاعات و مشخصات یک محصول را مطالعه نموده و سر فرصت نسبت به سفارش و خرید انواع آن اقدام نمایید. با خرید شبرنگ ترافیکی از فروشگاه های معتبر از مشاوره رایگان و قیمت مناسب محصول بهره مند شوید.

قیمت انواع شبرنگ

انواع شبرنگ های ترافیکی همانطور که گفته شد در گرید های مختلف، با مواد سازنده گوناگون و رول های 45 تا 90 متری تولید و عرضه می شوند. بر همین اساس قیمت انواع شبرنگ ترافیکی دارای قیمت های متفاوتی می باشد. فاکتور های تعیین کننده در قیمت گذاری رول شبرنگ ترافیکی مواردی همچون متراژ، تعداد، کیفیت، ماده سازنده، نوع کاربرد می باشد. با آگاهی از مشخصات محصولات، نوع کاربرد و مزایایی که از آنها انتظار دارید و میزان بودجه می توانید بهترین محصولات ترافیکی شبرنگ را خریداری نموده و استفاده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی